Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu Kilimli'ye giderek Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun'u makamında ziyaret etti. Başkan Kamil Altun Kilimli'de yapılan çalışmalar ve belediyenin çalışmaları ile ilgili Vali Osman Hacıbektaşoğlu'na bilgi verdi. Vali Osman Hacıbektaşoğlu beraberinde Kilimli Belediye Başkanın Kamil Altun ve Kilimli Kaymakamı Nejdet Özdemir ile birlikte yapımı devam eden Filyos tünellerinde incelemelerde bulundu. TÜNELLER 2024 YILINDA TAMAMLANACAK, 2025 YILINDA AÇILACAK Yetkililerden bilgi alan Vali Osman Hacıbektaşoğlu 2024 yılı sonunda tünellerin tamamen biteceği müjdesini verdi. Hacıbektaşoğlu kamulaştırmada 1-2 bölgede olan sorunun tamamen ortadan kaldırılacağını da belirterek 2025 yılında tünellerin tamamen açılarak hizmete gireceğini söyledi.
Belediye Başkanı mı yoksa esnafa rakip mi?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
O kazanın görüntüleri ortaya çıktı... Ölümden kıl payı döndüler!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kozlu'da döner bıçaklı kavga!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Tahsin Erdem CHP'den istifa edip başka partiye mi geçiyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Hizmet belediyesi bitti, vitrin belediyeciliği başladı
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kızlar plajı kir içinde!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kontrolden çıkan taksi takla attı!
#KOZLU / 23 Haziran 2026
Znguldak'ta uyuşturucu satıcılarına baskın!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
"Hesap soracağım" dedi şimdi akıl mı alıyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
“TORPİL DEDİĞİN BÖYLE OLUR!”
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *