reklam
reklam
Lens Medya Haber KDZ. EREĞLİ KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN GELENEKSEL AŞURE İKRAMI

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN GELENEKSEL AŞURE İKRAMI

Kdz. Ereğli Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenleyeceği geleneksel aşure ikramında vatandaşları bir araya getirecek. Etkinlik, 26 Haziran Cuma günü İnönü Parkı’nda gerçekleştirilecek.

Okunma Süresi: 1 dk

Kdz. Ereğli Belediyesi, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereket ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramı düzenleyecek.

Etkinlik, 26 Haziran 2026 Cuma günü saat 13.45’te İnönü Parkı’nda gerçekleştirilecek. Belediye tarafından yapılacak aşure ikramına tüm vatandaşlar davet edildi.

POSBIYIK’TAN VATANDAŞLARA DAVET

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Aşure Günü’nün birlik ve beraberlik kültürünün önemli örneklerinden biri olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum.”

Belediye, bereketin paylaşılması ve dostlukların çoğaltılması amacıyla düzenlenecek etkinliğe tüm Kdz. Ereğli halkını beklediğini bildirdi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *