Okunma Süresi: 1 dk
Kozlu Belediye Başkanı Ali Bektaş, Olumsuz hava koşullarının ilçede büyük hasara yol açtığını kaydederek, Belediye ekiplerinin tamamının sahada olduğunu söyledi. Başkan Bektaş, “İlçemizde meydana gelen kuvvetli fırtına anı ve sonrasında tüm ekiplerimiz sahada olumsuzlukları ve aksaklıkları en az indirmek için çalışmalarını sürdürmektedirler. Fırtına nedeniyle olumsuzluklardan etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.
“TORPİL DEDİĞİN BÖYLE OLUR!”
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Gazeteciye soruştuma-duyurma baskısı! Tahsin Erdem Gazeteci Ergin Özkul'dan şikayetçi oldu!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Karaelmas'ta çöp krizi... "Tahsin Erdem bunları da çek"
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Zonguldak Valiliği önünde intihar girişimi!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Dünün solcusu, bugünün yolcusu!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Uzun Mehmet cami önünde zincirleme kaza!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Harun Yücel'e operasyon!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
KAMİTOĞLU’NDAN ARAÇ MUAYENE İSTASYONU TEPKİSİ: BÖLGE BÜYÜYOR, YATIRIM NEDEN BEKLETİLİYOR?
#ÇAYCUMA / 22 Haziran 2026
Yedi Lavuar Projesi Parasına Bir Lavuar Projesi!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Başkan mı seçtik yoksa yoga-pilates hocası mı?
#SON DAKİKA / 22 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *