Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak’ın Tepebaşı Mahallesi Sarı Toprak sokakta oturan 45 yaşındaki Ahmet Şahin dört günden bu tarafa elektriklerinin gelmesinden dolayı mağdur olduklarını söyledi. Geçtiğimiz günlerde bir Zonguldak ve ilçelerinde etkili olan sağanak yağış ve fırtına sonrası bir çok mahallede elektrikler kesilirken bazı mahallelere hala elektrik verilemediği öğrenildi. BEDAŞ’a öfke kusan mahalleli ise sorunların bir an önce giderilmesini istiyor. Tepebaşı Mahallesi Sarı Toprak sokakta oturan 45 yaşındaki Ahmet Şahin mahallede bu gün herkesin elektriğinin geldiğini ve bir tek kendisinin gelmediğini belirterek bugün konuyla ilgili olarak Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda da bulunduğunu söyledi.
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *