Okunma Süresi: 1 dk
Karadeniz Ereğli 1. Amatör Lig takımlarından Zonguldak Ereğli Spor (ZES) Kandili deplasmanından 3 puan ile döndü. Kandilli Boray Baycık Stadı’nda oynanan müsabakanın ilk yarısı golsüz eşitlikle sona erdi. İkinci yarıya hızlı başlayan Zonguldak Ereğli Spor, Okan Cebeci ile 46. dakikada 1-0 öne geçti. Oyun kontrolünü elinde tutan Zonguldak Ereğli Spor'da Engin Bozkurt yaşanan bir çarpışma sonrası kafası darbe aldı. Kafası açılan Bozkurt yapılan tedavinin ardından kafası sarılı şekilde oyuna devam etmek istedi. Karşılaşmanın 51. dakikasında ise Engin Bozkurt şık bir gol atarak maçın skorunu tayin eden isim oldu. 90+4'te ise Kandilli Belediyespor'dan Alihan maçın hakemi Ferdi Tatoğlu tarafından ihraç edildi. Zonguldak Ereğli Spor sahadan 2-0 galip ayrılarak sezona 3 puan ile başlamış oldu.
Belediye Başkanı mı yoksa esnafa rakip mi?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
O kazanın görüntüleri ortaya çıktı... Ölümden kıl payı döndüler!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kozlu'da döner bıçaklı kavga!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Tahsin Erdem CHP'den istifa edip başka partiye mi geçiyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Hizmet belediyesi bitti, vitrin belediyeciliği başladı
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kızlar plajı kir içinde!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kontrolden çıkan taksi takla attı!
#KOZLU / 23 Haziran 2026
Znguldak'ta uyuşturucu satıcılarına baskın!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
"Hesap soracağım" dedi şimdi akıl mı alıyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
“TORPİL DEDİĞİN BÖYLE OLUR!”
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *