Okunma Süresi: 1 dk
Saadet Partisi (SP) Zonguldak İl Başkanı Burak Erol, yıkımı gerçekleştirilen Fevkani Köprüsünün hurda demiri ile ilgili açıklamada bulundu. Erol yapmış olduğu açıklamada; “63 Milyonluk hurda demir var. Bu para nerede” Köprü ile ilgili bir çalışma yapıldı köprüyü kaldırdık bakın bu köprünün sadece hurda demiri ile ilgili bile olsa birçok spekülasyon dönüyor. 5 bin 800 tona yakın hurda demir çıkmış bu gün hurda demirin tonu 11 Bin lira. Üstelik nakit para karşılığında satılıyor. Yani Fevkani Köprüsü’nden yaklaşık 63 milyonluk hurda satışı gerçekleşti. Zonguldak Belediye Başkanı Selim Alan ihaleyi 3 Milyona verdi. Müteahhit firma burayı sökerken, takarken 3-4 Milyon para harcasa 59 Milyon hurdanın parası nerede? Bu para milletin parası. Tüyü bitmemiş yetimin hakkı var burada” iddiasında bulundu.
ZONGULDAK’TA DOLMUŞ ÜCRETLERİNE ZAM HAZIRLIĞI
#SON DAKİKA / 22 Haziran 2026
MADENCİLER ÜZÜLMEZ’DE KARARINI ERKEN VERDİ: TAYFUN DEMİR 800 MADENCİYLE GÖVDE GÖSTERİSİ YAPTI
#SON DAKİKA / 22 Haziran 2026
"Zonguldak'ın Kurtuluşu ve Uzun Mehmet'in Mirası Gurur Kaynağımızdır"
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Her gölgenin bir gizemi vardır!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *