Okunma Süresi: 1 dk
Atatürk, üniversitede törenle anıldı Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 85. yılında Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesinde törenle anıldı. Törene, ZBEÜ Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Şenol Hakan Kutoğlu, Prof. Dr. Bekir Hakan Bakkal, Prof. Dr. Servet Karasu, senatörler, akademisyenler, idari personel ve öğrenciler katıldı. Tören, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Şenol Hakan Kutoğlu’nun Atatürk büstüne çelenk bırakmasıyla başladı. Saygı duruşu ve ardından Devlet Konservatuvarı Öğretim Üyesi Dr. Öğretim Üyesi Melike Bolat’ın yönetiminde İstiklal Marşı’nın okunmasıyla sona erdi. Ulu Önder Atatürk’ü anma töreni kapsamında, Sezai Karakoç Kültür Merkezi’nde saat 14.30’da İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Nurettin Hatunoğlu “Atatürk ve Türk Dünyası” başlıklı konferans verecek.
DÜZCE’DE SABAH SAATLERİNDE DEPREM
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Belediye Başkanı mı yoksa esnafa rakip mi?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
O kazanın görüntüleri ortaya çıktı... Ölümden kıl payı döndüler!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kozlu'da döner bıçaklı kavga!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Tahsin Erdem CHP'den istifa edip başka partiye mi geçiyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Hizmet belediyesi bitti, vitrin belediyeciliği başladı
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kızlar plajı kir içinde!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kontrolden çıkan taksi takla attı!
#KOZLU / 23 Haziran 2026
Znguldak'ta uyuşturucu satıcılarına baskın!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
"Hesap soracağım" dedi şimdi akıl mı alıyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *