Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak Belediyesi AK Partili eski Belediye Meclis Üyesi Aydın Arıcı, partisinden istifa ettiğini açıkladı. Zonguldak Belediyesi AK Partili eski Belediye Meclis Üyesi Aydın Arıcı, sosyal medyadanyapmış olduğu açıklama ile partisinden istifaetti. Aydın Arıcı, "Gördüğüm lüzum üzerine Üyesi olmaktan gurur duyduğum Ak Parti’den istifa ediyorum." dedi. İşte Arıcı'nın o paylaşımı! "Gördüğüm lüzum üzerine Üyesi olmaktan gurur duyduğum Ak Parti’den istifa ediyorum Liderim Recep Tayyip Erdoğan’a olan sevgi ve sadakatim bakidir... Dün Ak Partiliydim. Bugün Ak partiliyim. Yarında Ak partili kalacağım. Kamuoyuna Saygılarımla.”
POLİS MEMURU SOYDAN KAYA YAŞAMINA SON VERDİ
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
AYM'DEN CHP'NİN "128 MİLYAR DOLAR" BAŞVURUSUNA RET
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
EMEKLİ ZAMMI İÇİN 24 BİN TL HESABI!
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
Telefon ve internet aboneliklerinde yeni dönem
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
YEŞİL, MADEN İŞÇİLERİYLE GELİK'TE BULUŞTU
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
FENER'DE ACI OLAY! BALIK TUTARKEN CANINDAN OLDU
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
Zonguldak'ta çöp krizi büyüyor!
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
AMASRA’DA MADEN ALARMI!
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
ALAPLI'DA KAZA: MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ YARALANDI
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
Genç yaşta hayatını kaybetti
#ZONGULDAK / 11 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *