Okunma Süresi: 1 dk
Teravih namazının ardından düzenlenen etkinliğe Zonguldak Belediye Meclis Üyeleri de katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Belediye yetkilileri, Ramazan ayının dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek, bu tür etkinliklerle toplumsal birlikteliği güçlendirmeyi amaçladıklarını ifade etti. Mahalle sakinleri, belediyenin düzenlediği bu etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Ramazan ayının paylaşma ve birlik ruhunu yaşatmaya katkı sağladığı için Zonguldak Belediyesi’ne teşekkür etti. Lokma ikramının, mahallede büyük bir ilgiyle karşılandığı ve vatandaşların yoğun katılım gösterdiği gözlemlendi. Zonguldak Belediyesi yetkilileri, Ramazan ayı boyunca kentin farklı noktalarında benzer etkinliklerin devam edeceğini belirterek, paylaşma ve dayanışma kültürünü canlı tutmayı hedeflediklerini vurguladı. Belediye Başkanı ve meclis üyeleri, etkinlik boyunca vatandaşlarla sohbet ederek onların talep ve önerilerini de dinledi.
MEMLEKETİME DÖNECEĞİM” DİYEREK PARA TOPLATTI: AYNI YÖNTEMLE ŞEHİR ŞEHİR GEZDİ
#ZONGULDAK / 26 Haziran 2026
TÜRK MARKASI MADEN SUYUNA İSVİÇRE’DE “TÜKETMEYİN” UYARISI!
#ZONGULDAK / 26 Haziran 2026
SARP EYMEN DAVASINDA CEZALAR YENİDEN BELİRLENDİ
#ZONGULDAK / 26 Haziran 2026
ÖĞRENCİ YURDUNDA YANGIN PANİĞİ
#ALAPLI / 25 Haziran 2026
DİREKSİYON HÂKİMİYETİNİ KAYBEDEN SÜRÜCÜ BOŞ ARAZİYE GİRDİ
#KDZ. EREĞLİ / 25 Haziran 2026
PLAJLAR BÖLGESİNDE KAZA
#KDZ. EREĞLİ / 25 Haziran 2026
ARSLAN ASLANBAKİ’NİN ÖLÜMÜNDE TUTUKLANAN GÖKHAN BAYRAM’IN İFADESİ ORTAYA ÇIKTI
#ZONGULDAK / 25 Haziran 2026
"Zonguldak Aşkı" yayınlandı!
#ZONGULDAK / 25 Haziran 2026
DOKTOR HASAN ÜŞÜMÜŞ’TEN 11 YAŞINDAKİ ÇOCUĞUN TEDAVİ SÜRECİYLE İLGİLİ AÇIKLAMA
#KDZ. EREĞLİ / 25 Haziran 2026
TAHSİN ERDEM'E TORPİL VE ÇÖP ŞARKISI!
#ZONGULDAK / 25 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *