Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak Belediyesi'nin eski başkanlarından İsmail Eşref Cumhuriyet Halk Partisi'nden belediye başkanlığı aday adaylığı başvurusunu yaptı. Cumhuriyet Halk Partisi Merkez İlçe Başkanlığı'na giderek aday adaylığı başvurusunu yapan İsmail Eşref şunları söyledi; “Dostlar görev için geldim, makam için değil özeti bu. Tüm söylediklerimin özeti yapacaklarımdan evvel özeti bu. Ne için görev için geldim? Ben 2011’de bıraktığımda milletvekili seçimi için bıraktığımda 2 yıl yaptım 3 ay koştum seçim kazandım, kazanmaz dediler kazandım. 8 oy ile kaybettiğimiz seçimi, 2004’deki seçimi 2009’da 8 bin oyla geri kazandık. Yine kazanmaya geldim. Oy almaya ve Cumhuriyet Halk Partisi’nde kazanmaya geldim. Bugün ki yönetimi Ak Parti yönetimine ait belediyeyi Cumhuriyet Halk Partisi’ne kazandırmak için geldim."
Gazeteciye soruştuma-duyurma baskısı! Tahsin Erdem Gazeteci Ergin Özkul'dan şikayetçi oldu!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Karaelmas'ta çöp krizi... "Tahsin Erdem bunları da çek"
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Zonguldak Valiliği önünde intihar girişimi!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Dünün solcusu, bugünün yolcusu!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Uzun Mehmet cami önünde zincirleme kaza!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Harun Yücel'e operasyon!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
KAMİTOĞLU’NDAN ARAÇ MUAYENE İSTASYONU TEPKİSİ: BÖLGE BÜYÜYOR, YATIRIM NEDEN BEKLETİLİYOR?
#ÇAYCUMA / 22 Haziran 2026
Yedi Lavuar Projesi Parasına Bir Lavuar Projesi!
#ZONGULDAK / 22 Haziran 2026
Başkan mı seçtik yoksa yoga-pilates hocası mı?
#SON DAKİKA / 22 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA DOLMUŞ ÜCRETLERİNE ZAM HAZIRLIĞI
#SON DAKİKA / 22 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *