Karaelmas Gazeteciler Derneği (KGD) üyeleri, Akademi Kafe’de düzenlenen iftar programında bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu programda meslektaşlar aynı sofrada buluşurken birlik ve beraberlik mesajları verildi.
İftar programı öncesinde konuşan KGD Başkanı İlknur Yılmaz İpekçi, gazetecileri bir arada görmekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. İpekçi, derneğin eski günlerine dönmesi için dayanışmanın önemine dikkat çekerek, “Hepimizi bir arada görmek çok güzel. Karaelmas Gazeteciler Derneği’nin eski günlerine geri dönmesi için birlikteliğimizin her zaman sürmesini diliyoruz. Katılım sağlayan herkese teşekkür ediyoruz.” dedi.
Önümüzdeki dönemde dernek olarak çeşitli projeleri hayata geçirmeyi planladıklarını ifade eden İpekçi, “Önümüzde gerçekleştireceğimiz birçok proje var. Bunlar daha başlangıç. Bundan sonraki süreçte de üyelerimizle birlikte yolumuza devam etmeyi planlıyoruz. Sizlerin desteğini bekliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Program, gazetecilerin sohbet ettiği ve mesleki dayanışma mesajlarının verildiği iftarın ardından sona erdi.
Okunma Süresi: 1 dk
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
MOTORİNİN ARDINDAN BENZİNE DE İNDİRİM GELİYOR
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
17 ADAYLA BAŞLADI, 11 KİŞİ KALDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
YKS ÖNCESİ NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİ AÇIK OLACAK
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
GELİK’TE MADEN KAZASI: 2 İŞÇİ YARALANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Değirmenağzı Tüneli'nde kaza!
#KOZLU / 19 Haziran 2026
KAYMAKAM KÖKSAL ASFALT ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ
#ALAPLI / 19 Haziran 2026
Yavuzyılmaz; "AKP’nin tünel vurgununu ortya çıkardık"
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *