Okunma Süresi: 1 dk
Kozlu Belediyesi ilçede değirmen ağzı suyu kullanan abonelerin dikkatli olması konusunda uyarıda bulundu. Kozlu Belediyesi’den yapılan açıklama; “Değirmenağzı suyu alan abonelerin dikkatine. Bölgemize düşen yoğun yağışlar sonucu kaynak suyumuzda bulanıklık geçmemiştir. Her türlü dezenfektan düzenli ve otomatik olarak yapılmakta olup kaynak suyu düzelinceye kadar su abonelerimizin dikkatli kullanmaları önemle duyurulur” denildi!
Karaman mevkiinde feci kaza... 2 Yaralı yaralı!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta Vakıfban Şubesindeki silahlı saldırganın kimliği belli oldu!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
SOĞUKSU’DA VAKIFBANK ŞUBESİNDE SİLAHLI OLAY!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Tarihte yolsuzluk Zonguldak'tan başladı!
#KDZ. EREĞLİ / 18 Haziran 2026
Yağışlı hava geliyor!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Muhammet Özkul'un cenazesine ulaşma çalışmaları 26 saattir sürüyor!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Hiçbir atanmış yönetimi tanımıyoruz!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta fuhuş operasyonu... 2 Kişi tutuklandı!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Gelecek Partisi Zonguldak İl Başkanlığına atandı
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta zehir tacirlerine operasyon!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *