Yeni bir yıla girerken; umutların tazelendiği, dayanışmanın güçlendiği, sağlık, huzur ve bereketin çoğaldığı bir yıl temenni ediyorum. 2026’nın; ülkemize, şehrimize ve tüm insanlığa barış, adalet ve mutluluk getirmesini diliyorum.
Okunma Süresi: 1 dk
Belediye Başkanı mı yoksa esnafa rakip mi?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
O kazanın görüntüleri ortaya çıktı... Ölümden kıl payı döndüler!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kozlu'da döner bıçaklı kavga!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Tahsin Erdem CHP'den istifa edip başka partiye mi geçiyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Hizmet belediyesi bitti, vitrin belediyeciliği başladı
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kızlar plajı kir içinde!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kontrolden çıkan taksi takla attı!
#KOZLU / 23 Haziran 2026
Znguldak'ta uyuşturucu satıcılarına baskın!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
"Hesap soracağım" dedi şimdi akıl mı alıyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
“TORPİL DEDİĞİN BÖYLE OLUR!”
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *