Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak’ın merkeze bağlı Terakki Mahallesi’nde olumsuz hava koşulları sonrası uzun saatler süren elektrik kesintisi, vatandaştan büyük tepki topladı. Mahalleli, uzun süre elektriksiz kalmaktan ve muhatap bulamamaktan şikayetçi. LENS MEDYA HHABER merkezini arayarak sabah saat 8.00 sularından itibaren Terakki Mahallesi’nde elektriğin kesik olduğunu belirten vatandaşlar, yetkililere seslendi. Konuyla ilgili pek çok yeri aradıklarını ancak muhatap bulamadıklarını ifade eden mahalleli, sabahtan beri elektriklerinin kesik olduğu için birçok kişinin mağduriyet yaşadığını vurguladı. Söz konusu bölgede kış aylarında da sıklıkla kesintilerin yaşandığı ve bu nedenle doğalgaz kombilerinin çalışmaması sonucu vatandaşın büyük çile çektiği öğrenildi.
CHP’DE KURULTAY KRİZİ BÜYÜYOR: İMZALAR GENEL MERKEZ’E TESLİM EDİLDİ”
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
Hiçbir fırın rakibim değil
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
MHP ZONGULDAK’TA YENİ DÖNEM: ORHAN KORKMAZ YÖNETİMİNİ AÇIKLADI
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
CHP’DE NELER OLUYOR? DEVRİM DURAL ANKARA’YA ÇAĞRILDI
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
GÖKSEL GEDİKLİ OLAYINDA FLAŞ KARAR: 3 TUTUKLAMA
#ÇAYCUMA / 17 Haziran 2026
STAJ YAPTIĞI BÖLGEDEN KOZLU’YA KAYMAKAM OLARAK DÖNDÜ
#KOZLU / 17 Haziran 2026
Sanayi Caddesi'nde motosiklet kazası!
#KDZ. EREĞLİ / 16 Haziran 2026
Ceyda ailesine dönme kararı aldı!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Zonguldak gençliği sahipsiz değildir!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Hayvanseverlerden Zonguldak'ta eylem!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *