reklam
reklam
Lens Medya Haber ZONGULDAK Zonguldak Valiliği önünde intihar girişimi!

Zonguldak Valiliği önünde intihar girişimi!

Zonguldak Valiliği binası önünde intihar girişiminde bulunan kadın, polis ekiplerinin uzun süren ikna çalışmasının ardından güvenli bölgeye alındı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini yaptığı kadın, ambulansla Atatürk Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Okunma Süresi: 1 dk

Olay, akşam saat 18.00 sıralarında Zonguldak kent merkezinde bulunan Valilik binası önünde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, henüz belirlenemeyen bir nedenle bunalıma girdiği değerlendirilen bir kadın, Valilik binası önünde intihar girişiminde bulundu. Kadını gören çevredeki vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

POLİS VE SAĞLIK EKİPLERİ SEVK EDİLDİ

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, sağlık ekipleri de olası bir müdahale için hazır bekledi.

Olayın yaşandığı alanda bulunan vatandaşlar güvenli bölgeye yönlendirilirken, polis ekipleri kadınla iletişim kurarak ikna çalışması başlattı.

POLİS EKİPLERİ KADINI İKNA ETTİ

Polis ekiplerinin sakin ve dikkatli yaklaşımı sonucu kadın, intihar girişiminden vazgeçirildi. Güvenli bölgeye alınan kadına ilk müdahale olay yerinde bekleyen sağlık ekipleri tarafından yapıldı.

Kadın, sağlık kontrolünden geçirilmek üzere ambulansla Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Hastanede tedavi ve kontrollerinin sürdüğü öğrenildi.

Olayın ardından Valilik binası önündeki güvenlik önlemleri kaldırılırken, yaşanan olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *