Okunma Süresi: 1 dk
Ereğli Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapıcı'yı makamında ziyaret etti. Bölgesel Amatör Lig takımlarından Karadeniz Ereğli Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapıcı'yı makamında ziyaret etti. Ereğli Belediyespor 2.Başkanı Akın Katı ile birlikte Yönetim Kurulu Üyeleri Tuğberk Posbıyık, Muhammet Aydın, Ceyhun Şen, Recep Yılmaz, Muhammet Ali Ateş, Deniz Koca ve Recep Köksal’ın yer aldığı ziyarette Kaymakam Mehmet Yapıcı'ya çalışmalar hakkında bilgiler verildi. Kaymakam Mehmet Yapıcı, 2024/25 sezonunun birlik beraberlik içerisinde geçmesi temennisiyle Kdz.Ereğli Belediyespor’a başarılar diledi ve ziyaretten dolayı yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti. Yönetim Kurulu Üyeleri Kaymakam Mehmet Yapıcı'ya Ereğli Belediyespor forması hediye ederek hafta sonu oynanacak maçlara davet etti.
"Zonguldak'ın Kurtuluşu ve Uzun Mehmet'in Mirası Gurur Kaynağımızdır"
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Her gölgenin bir gizemi vardır!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *