Okunma Süresi: 1 dk
Ereğli Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapıcı'yı makamında ziyaret etti. Bölgesel Amatör Lig takımlarından Karadeniz Ereğli Belediyespor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapıcı'yı makamında ziyaret etti. Ereğli Belediyespor 2.Başkanı Akın Katı ile birlikte Yönetim Kurulu Üyeleri Tuğberk Posbıyık, Muhammet Aydın, Ceyhun Şen, Recep Yılmaz, Muhammet Ali Ateş, Deniz Koca ve Recep Köksal’ın yer aldığı ziyarette Kaymakam Mehmet Yapıcı'ya çalışmalar hakkında bilgiler verildi. Kaymakam Mehmet Yapıcı, 2024/25 sezonunun birlik beraberlik içerisinde geçmesi temennisiyle Kdz.Ereğli Belediyespor’a başarılar diledi ve ziyaretten dolayı yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti. Yönetim Kurulu Üyeleri Kaymakam Mehmet Yapıcı'ya Ereğli Belediyespor forması hediye ederek hafta sonu oynanacak maçlara davet etti.
Zonguldak'a atanan ve Zonguldak'tan giden hakim ve savcılar belli oldu!
#ZONGULDAK / 13 Haziran 2026
Kozlu Limanı'nın hali içler acısı!
#KOZLU / 12 Haziran 2026
Kayıp gencin cansız bedenine ulaşıldı!
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
İNŞAATTA TEHLİKELİ ÇALIŞMA!
#KİLİMLİ / 12 Haziran 2026
ERTUĞRUL: MİLLİ GÜVENLİK KONULARI SİYASİ MALZEME YAPILMAMALI
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
TRAFİK SİGORTASINDA YENİ DÖNEM: DEĞER KAYBI İÇİN BAŞVURU ŞARTI KALKIYOR
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
DERVİŞOĞLU'NDAN KAYYUM TEPKİSİ: "SİZ KOVBOY DEĞİLSİNİZ, BURASI TEKSAS DEĞİL"
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
Muhsin Yazıoğlu davasında yeni gelişme
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
CEZAEVİNDEN İZİNLİ ÇIKTI, HAYATINA SON VERDİ
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
SANAT SEVGİSİ DEMİR VE TISKAOĞLU’NU SERGİDE BULUŞTURDU
#ZONGULDAK / 12 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *