Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak’ı etkisi altına alan sağanak yağış ve fırtına sonrası Zonguldak’ın Ereğli İlçesine gelerek incelemelerde bulunan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya incelemelerde bulunurken felaketten zarar gören esnaf ile bir araya geldi. Yerlikaya ziyaret sonrası yapmış olduğu açıklamada; “Bugün Karadeniz Ereğli’sinde selden etkilenen hemşehrilerimizle bir araya geldik, esnaflarımızı ziyaret edip geçmiş olsun dileklerimizi sunduk. Zarar tespit çalışmalarımıza hemen başladık. 11 kayıp denizcimizi arama kurtarma çalışmalarımız devam ediyor. Devletimiz tüm kurum ve kuruluşlarıyla görevlerinin başında, Milletimizin yanında” ifadelerine yer verdi.
CHP’DE KURULTAY KRİZİ BÜYÜYOR: İMZALAR GENEL MERKEZ’E TESLİM EDİLDİ”
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
Hiçbir fırın rakibim değil
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
MHP ZONGULDAK’TA YENİ DÖNEM: ORHAN KORKMAZ YÖNETİMİNİ AÇIKLADI
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
CHP’DE NELER OLUYOR? DEVRİM DURAL ANKARA’YA ÇAĞRILDI
#ZONGULDAK / 17 Haziran 2026
GÖKSEL GEDİKLİ OLAYINDA FLAŞ KARAR: 3 TUTUKLAMA
#ÇAYCUMA / 17 Haziran 2026
STAJ YAPTIĞI BÖLGEDEN KOZLU’YA KAYMAKAM OLARAK DÖNDÜ
#KOZLU / 17 Haziran 2026
Sanayi Caddesi'nde motosiklet kazası!
#KDZ. EREĞLİ / 16 Haziran 2026
Ceyda ailesine dönme kararı aldı!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Zonguldak gençliği sahipsiz değildir!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Hayvanseverlerden Zonguldak'ta eylem!
#ZONGULDAK / 16 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *