Çaycuma ilçesine bağlı Filyos beldesinin 1973-77 dönemi belediye başkanı Yaşar Kumbas rahatsızlanması sonucu hastaneye kaldırıldı. 1973-77 döneminde Filyos Belediye Başkanlığı görevinde bulunan 80 yaşındaki Yaşar Kumbas il merkezindeki evinde beynine pıhtı atması sonucu rahatsızlanarak Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan müdahale neticesinde beynin sol tarafına pıhtı atması tespit edilerek ilaç tedavisi uygulanarak tedavisine başlandı. Kumbas'ın hastanede tedavisinin devam ettiği öğrenildi.
Okunma Süresi: 1 dk
5,5 aylık gebeliğe son vermiş! İşte mahkeme detayları!
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
VAKIFBANK’TA SİLAHLA ATEŞ AÇAN BATUHAN HASANOĞLU TUTUKLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Kilimli'de duraklar kir ve çöp içinde!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
AK PARTİ KULİSLERİNDE EMEKLİ MAAŞI İÇİN 23 BİN 500 TL RAKAMI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
TTK’DAN İŞÇİ ADAYLARINA DOLANDIRICILIK UYARISI: KİMSEYE PARA ÖDEMEYİN!
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
BAŞKAN DAHİL 41 GÖZALTI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
DR. FERHAT TÜFEKÇİ DAHİL 11 ŞÜPHELİ ADLİYEYE SEVK EDİLECEK.
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
AK Partili yönetici bankada ateş açtı, görevinden istifa etti!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Karaman mevkiinde feci kaza... 2 Yaralı yaralı!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta Vakıfban Şubesindeki silahlı saldırganın kimliği belli oldu!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *