Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi Zonguldak İl Başkanı Fatih Keleş, yerel seçimler sonrasında il başkanlığı görevini bırakacağını söyledi.
DEVA Partisi Zonguldak İl Başkanı Fatih Keleş, Zonguldak Gazeteciler Cemiyeti (ZGC) üyeleriyle bir araya geldi. Gündeme dair önemli açıklamalarda bulunan başkan Keleş, yerel seçimlerin ardından il başkanlığı görevini bırakacağını ve Kozlu Belediye Başkan adaylığına hazırlandığını belirtti.
ZGC üyeleriyle buluşmasında açıklamalarda bulunan Başkan Keleş, şunları dile getirdi:
"DEVA Partisi Zonguldak siyasetinde 3,5 ila 4 yıldır faaliyet gösteriyor. Öncelikle tüm İslam aleminin kandilini kutluyorum. Milletvekili aday adayı olmak için istifamı vermiştim ancak aday gösterilmedim. Tekrar Genel Merkezin takdiriyle il başkanlığı görevine atanmıştım. Hedeflerimiz mevcut. Bu şehirde doğup büyümüş biri olarak Zonguldak'ı daha iyi bir noktaya taşıma amacı taşıyorum. Mart ayının ardından il başkanlığı görevini bırakacağım. Partim için elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim. Bu şehre hangi alanda katma değer sağlayabileceğime dikkatle bakıyorum."
Okunma Süresi: 1 dk
Her gölgenin bir gizemi vardır!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *