Zonguldak’ta Fevkani’de yıkım çalışması başlamasına rağmen hala iki dükkan boşaltmadı.
Zonguldak’ta dayanaksız olduğu gerekçesiyle yıkımına karar verilen köprü de esnaflar dükkanlarını boşaltılarak Elmas Park’a geçti.
Acılık ayağında yıkım çalışması başlamasına rağmen köprü altında iki dükkan hala boşaltmadı.
Dükkanların risk altında olmasına rağmen hala neden boşatmadıkları merak konusu oldu.
Öte yandan çevreleme çalışması yapılan dükkanların önünde herhangi bir ticari faaliyet yapılmasına izin verilmiyor.
Okunma Süresi: 1 dk
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
MOTORİNİN ARDINDAN BENZİNE DE İNDİRİM GELİYOR
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
17 ADAYLA BAŞLADI, 11 KİŞİ KALDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
YKS ÖNCESİ NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİ AÇIK OLACAK
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
GELİK’TE MADEN KAZASI: 2 İŞÇİ YARALANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Değirmenağzı Tüneli'nde kaza!
#KOZLU / 19 Haziran 2026
KAYMAKAM KÖKSAL ASFALT ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ
#ALAPLI / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *