Okunma Süresi: 1 dk
Çaycuma ilçesinde meydana gelen olayda hamile bir kadın aniden gelen sancı ile tuvalette doğum yaptı. Edinilen bilgiye göre, olay ilçede bulunan Çaycuma Devlet Hastanesi'nde meydana geldi. H.K. isimli 36 yaşındaki kadın sabah saatlerinde muayene olmak için hastaneye geldi. Kadın hastanenin polikliniğinde bir süre sonra doğum sancısı geçirdi. Sancıyla birlikte tuvalete koşan kadın bebeğini tuvalette doğurdu. Ölü doğan bebeği poşete koyarak hastanenin tuvaletine bıraktı. Olayın duyulmasıyla birlikte hastaneye polis ekipleri sevk edildi. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
MOTORİNİN ARDINDAN BENZİNE DE İNDİRİM GELİYOR
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *