Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak'ın Devrek ilçesine bağlı Yeşilyurt köyünde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hayatını kaybetti. Olay gece saatlerinde ilçeye bağlı Yeşilyurt Köyü'nde meydana geldi. 70 yaşındaki Ali İbrahim D. ve 51 yaşındaki engelli olduğu öğrenilen kızı Sibel D. sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Olayın ardından yakınları baba ve kızına ulaşamayınca durumu köydeki vatandaşlara bildirdi. Eve gelenler baba ve kızını baygın halde görünce hemen 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verildi. Sobadan zehirlenen şahıslar ambulansla Devrek Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, baba Ali İbrahim D.'nin tedavisinin devam ettiği, kızı Sibel Davulcu'nun ise tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybettiği öğrenildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma devam ediyor.
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
MOTORİNİN ARDINDAN BENZİNE DE İNDİRİM GELİYOR
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
17 ADAYLA BAŞLADI, 11 KİŞİ KALDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
YKS ÖNCESİ NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİ AÇIK OLACAK
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
GELİK’TE MADEN KAZASI: 2 İŞÇİ YARALANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Değirmenağzı Tüneli'nde kaza!
#KOZLU / 19 Haziran 2026
KAYMAKAM KÖKSAL ASFALT ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ
#ALAPLI / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *