Zonguldak Belediye Başkanı Selim Alan, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki ile görüştü.
Lavuar projesinin bu ay sonunda başlayacağı müjdesini veren Başkan Alan, “Emeğin, alın terinin başkenti Cumhuriyet’imizin ilk vilayeti Zonguldak’ımıza bir MÜJDE daha!
Lavuar Alanının TOKİ eliyle yapılacak kısmının ihalesi bitmişti, bu ay sonu başlıyoruz inşallah.
Daha önce söz verdiğimiz Emlak Konut eliyle yapılacak 177 dükkanlı Prestij Çarşısı Projesi’nin ihalesi içinde Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Sn. Mehmet ÖZHASEKİ Beyefendi Emlak Konut Genel Müdürümüze talimatı verdi. Hem hemşehrilerimize hem de köprü altı esnafımıza vermiş olduğumuz sözü tutuyoruz. HEP BİRLİKTE YENİ ZONGULDAK” ifadelerini kullandı!
Okunma Süresi: 1 dk
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
ERDOĞAN’DAN TALİMAT: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE” YASASI İÇİN ÇALIŞMALAR HIZLANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
MOTORİNİN ARDINDAN BENZİNE DE İNDİRİM GELİYOR
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
17 ADAYLA BAŞLADI, 11 KİŞİ KALDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
YKS ÖNCESİ NÜFUS MÜDÜRLÜKLERİ AÇIK OLACAK
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
GELİK’TE MADEN KAZASI: 2 İŞÇİ YARALANDI
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Değirmenağzı Tüneli'nde kaza!
#KOZLU / 19 Haziran 2026
KAYMAKAM KÖKSAL ASFALT ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ
#ALAPLI / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *