Okunma Süresi: 1 dk
Temiz bir çevre ve sağlıklı bir toplum için çalışmalarını aralıksız sürdüren Devrek Belediye ekipleri, ilçe genelindeki otobüs duraklarını deterjanlı su ile yıkayarak hijyenik hale getiriyor. Çalışmalarda, ilçe genelindeki kapalı otobüs durağı yıkanarak temizleniyor ve sterilizasyonu sağlanıyor. Otobüs duraklarının iç ve dış kısımlarını deterjanlı su ile temizleyen ekipler, aynı zamanda durakların yanında bulunan çöp kovalarının, ilaçlamasını gerçekleştirerek süpürme ve yıkama yöntemiyle çevre temizliğini sağlıyor. Devrek Belediyesi ekipleri, şehir merkezinde bulunan bütün çöp konteynırlarını da boyayarak şehrin daha güzel bir görünüme kavuşturdu. Vatandaşların ortak kullanım alanlarında temizlik ve dezenfeksiyon çalışmalarının devam ettiğini ifade eden Başkan Çetin Bozkurt, “Yapılan planlamalar dahilinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve hijyenik bir ortamda durakları kullanabilmeleri için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Halkımızın sağlığının korunması amacıyla tüm araç ve personelimizle sahada olmaya devam edeceğiz” dedi.
Belediye Başkanı mı yoksa esnafa rakip mi?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
O kazanın görüntüleri ortaya çıktı... Ölümden kıl payı döndüler!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kozlu'da döner bıçaklı kavga!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Tahsin Erdem CHP'den istifa edip başka partiye mi geçiyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Hizmet belediyesi bitti, vitrin belediyeciliği başladı
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kızlar plajı kir içinde!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Kontrolden çıkan taksi takla attı!
#KOZLU / 23 Haziran 2026
Znguldak'ta uyuşturucu satıcılarına baskın!
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
"Hesap soracağım" dedi şimdi akıl mı alıyor?
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
“TORPİL DEDİĞİN BÖYLE OLUR!”
#ZONGULDAK / 23 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *