Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak’ın Gazipaşa Caddesi’ne kurulan Saat Kulesi törenle açıldı. Açılışa Vali Osman Hacıbektaşoğlu, Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, AK Parti Zonguldak Milletvekili Muammer Avcı, CHP Zonguldak Milletvekili Deniz Yavuzyılmaz, İl Jandarma Komutanı Albay Cezmi Yalınkılıç, AK Parti İl Başkanı Mustafa Çağlayan, CHP İl Başkanı Devrim Dural ve vatandaşlar katıldı. Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, konu ile ilgili yaptığı açıklamasında, “Şehrimize ve Gazipaşa Caddesi’ne değer katacak olan Zonguldak Saat Kulemizin açılışını Cumhuriyetimizin yılında 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızda gerçekleştirdik. Şehrimize ve kıymetli hemşehrilerimize hayırlı uğurlu olsun” dedi. (Haber Merkezi)
GMİS’TE KOZLU’NUN KAZANANI BELLİ OLDU
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
ÖMERAĞZI SAHİLİ’NDE KORKUNÇ OLAY: GENÇ ERKEK CESEDİ BULUNDU.
#KİLİMLİ / 24 Haziran 2026
KAYIP GENÇ HER YERDE ARANIYOR
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Zonguldak’ta ormana girişler yasaklandı
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Milletvekili Avcı’nın TBMM’den Sert Mesajı “ Hafız Evlatlarımızı Hedef Alanlar Milletimizin Değerlerini Hedef Almıştır”
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
ALAPLI’DA PAT PAT KAZASI: 2 KİŞİ YARALANDI
#ALAPLI / 24 Haziran 2026
Polis, öğretmen, doktor, hemşire! Memur ve emekli zammında tüm hesap değişti
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
EVİNE ÖZEL SİSTEM KURUP KENEVİR YETİŞTİRDİLER
#ALAPLI / 24 Haziran 2026
KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN GELENEKSEL AŞURE İKRAMI
#KDZ. EREĞLİ / 24 Haziran 2026
Çaydeğirmeni Belediye başkanı duyırdu; 15 Kişi alınacak
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *