Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak Deplasmanlı Süper Amatör Lig ekiplerinden Devrek Belediyespor’da antrenör Erkan Sadıklar, “Bu basiretsiz işi bilmeyen ama herkesten çok bilen başkan yöneticiler yüzünden bırakıyorum” diyerek görevinden istifa ettiğini duyurdu. Erkan Sadıklar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, “Bugün itibarıyla Devrek Belediyespor’daki görevimi bu basiretsiz işi bilmeyen ama herkesten çok bilen başkan yöneticiler yüzünden bırakıyorum. Bu takımın nasıl yanlış yönetildiğini yaşayarak gördüm, her maç ertesi 5 hafta problem üreten dışarıya çok iyiymiş gibi görünün fakat neden bu takımın bu hale geldiğini açıkça burada olduğum her hafta yaşadım. Bir gün başka bir gün başka konuşulan bir yerdir bu takım” ifadelerini kullandı.
"Zonguldak'ın Kurtuluşu ve Uzun Mehmet'in Mirası Gurur Kaynağımızdır"
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Her gölgenin bir gizemi vardır!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *