Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak Kent Konseyi Başkanı Mustafa Bilge Amasra’ya gelen turisti Zonguldak2a çekmek yönünde çalışmalar yaptıklarını duyururken, “Zonguldak’ta bir turizm işletmecileri derneği kurulması gerekiyor” dedi. Bilge yapmış olduğu açıklamada; “Safranbolu'ya Amasra'ya gelen turisti Zonguldak'a çekmek ve üç günlük tur planları için çalışmalar yapıyoruz. Böylelikle Zonguldak Kömür jeoparkı ile bütünleşince, turizm kapsamı daha da genişlemiş olacak. Bununla ilgili kurum ve kuruluşlarla bazı görüşmeler yapıyoruz. Ancak Zonguldak' ta bir turizm işletmecileri derneği kurulması gerekiyor. Böylece konunun muhataplarının en sağlıklı iletişimi kuracaklarını düşünüyoruz” dedi.
Çaydeğirmeni Belediye başkanı duyırdu; 15 Kişi alınacak
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
ZONGULDAK SAHİLLERİNİN KARNESİ BELLİ OLDU: HANGİ PLAJ TEMİZ, HANGİSİ RİSKLİ?
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Zonguldak Belediyesi mi,CHP İstihdam Bürosu mu?
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
ARAÇ MUAYENESİNDE YENİ DÖNEM: KARTLI ÖDEMEDE EK ÜCRET ALINMAYACAK
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
KİLİMLİ’YE TERSANE YATIRIMI İÇİN 43 BİN METREKARELİK ALAN TAHSİS EDİLECEK
#KİLİMLİ / 24 Haziran 2026
Echomar Hastanesi’nde yaşanan tedavi süreci mercek altında
#KDZ. EREĞLİ / 24 Haziran 2026
DEVREK’TE BEBEKLERE ÖZEL PLAJ KONSEPTİ YOĞUN İLGİ GÖRÜYOR
#DEVREK / 24 Haziran 2026
Yeni Parti yüzde 32,7 ile ilk sırada yer aldı, AK Parti ikinci oldu
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Yeni Parti yüzde 32,7 ile ilk sırada yer aldı, AK Parti ikinci oldu
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
DUT TOPLARKEN AĞAÇTAN DÜŞTÜ: AĞIR YARALANDI
#ZONGULDAK / 24 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *