Okunma Süresi: 1 dk
Zonguldak'ta Mithatpaşa Mahallesi'nde yaşanan trajik olayda, bir kadın intihar girişiminde bulundu. Akşam saatlerinde Hayribey Sokak'ta gerçekleşen olayda, iddiaya göre psikolojik sorunları olan kadın, kendisine zarar vermek amacıyla ilaç içti. Kadını yarı baygın halde bulan yakınları, hemen 112 sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık personeli, ilk müdahaleyi burada gerçekleştirerek kadını acil bir şekilde Atatürk Devlet Hastanesi'ne taşıdı. Sağlık ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kadının hayati durumu kontrol altına alındı. Olay, yerel yetkililer tarafından titizlikle inceleniyor. Kadının intihar girişimiyle ilgili detaylı bir soruşturma başlatıldı.
SOĞUKSU’DA VAKIFBANK ŞUBESİNDE SİLAHLI OLAY!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Tarihte yolsuzluk Zonguldak'tan başladı!
#KDZ. EREĞLİ / 18 Haziran 2026
Yağışlı hava geliyor!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Muhammet Özkul'un cenazesine ulaşma çalışmaları 26 saattir sürüyor!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Hiçbir atanmış yönetimi tanımıyoruz!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta fuhuş operasyonu... 2 Kişi tutuklandı!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Gelecek Partisi Zonguldak İl Başkanlığına atandı
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Zonguldak'ta zehir tacirlerine operasyon!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Ülkücülerden belediye önünde yemin!
#ZONGULDAK / 18 Haziran 2026
Kdz. Ereğli'de Tekay İnşaat tartışması... Tekay İnşaat nasıl büyüdü? İhaleleri nasıl aldı?
#KDZ. EREĞLİ / 17 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *