reklam
reklam
Lens Medya Haber KDZ. EREĞLİ DİREKSİYON HÂKİMİYETİNİ KAYBEDEN SÜRÜCÜ BOŞ ARAZİYE GİRDİ

DİREKSİYON HÂKİMİYETİNİ KAYBEDEN SÜRÜCÜ BOŞ ARAZİYE GİRDİ

Kdz. Ereğli ile Kaptaş Kurtlar Köyü yolu arasındaki Ketenciler mevkisinde kontrolden çıkan bir araç yol kenarındaki boş araziye girdi

Okunma Süresi: 1 dk

.Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki sürücü henüz bilinmeyen bir nedenle direksiyon hâkimiyetini kaybetti. Yoldan çıkan araç, yol kenarında bulunan boş arazide durabildi.

Kazada araçta maddi hasar meydana geldi. Bulunduğu yerden kendi imkânlarıyla çıkarılamayan araç için bölgeye vinç çağrıldı. Araç, vinç yardımıyla araziden çıkarılarak güvenli alana alındı.

Kurtarma çalışmaları sırasında yol kısa süreliğine trafiğe kapatıldı. Aracın kaldırılmasının ardından trafik yeniden normale döndü.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *