Zonguldak’ın Kilimli ilçesi Bölüm Mevkii’nde Özel bir maden ocağında işçiler grev kararı aldı.
Zonguldak’ın Kilimli İlçesi Bölüm mevkiinde bulunan rödevanslı saha olarak çalışan bir maden ocağında işçiler maaşlarını ve sosyal haklarını zamanında alamadıkları gerekçesiyle grev başlattı. Maden ocağında çalışan yaklaşık 120 işçiden 50’si bugün maden ocağı önüne gelerek iş bırakma eylemi yaptı. İşverenin yasa gereği ödemesi gereken maaşları sürekli gecikmeli ödediğini ve sosyal haklarını vermediğini ifade eden maden işçileri sonuç alana kadar eyleme devam edeceklerini belirtirken, işten çıkarılmak istenen 10 madenci için ise; “Grev sebebiyle iş yerinden 10 arkadaşımız işten çıkarılmak isteniyor. Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için buradayız. Değil 10 kişi 1 kişi bile çıkarılsın hepimiz işi bırakırız” dedi.
Okunma Süresi: 1 dk
Her gölgenin bir gizemi vardır!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
TURHAN’DAN CADDE İSMİ DEĞİŞİKLİĞİNE SERT TEPKİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
Altın ve Gümüşte düşüş sürüyor!
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
KILIÇDAROĞLU KURULTAY İÇİN TARİH VERDİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ALAPLI’DA YENİ OSB İÇİN YATIRIMCI MESAİSİ”
#ALAPLI / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’A GELEN OTOBÜSTE ŞOFÖRÜN DAVRANIŞLARI TEPKİ ÇEKTİ
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
MADENDE MAHSUR KALAN İŞÇİYİ KURTARMA ÇALIŞMALARI 3’ÜNCÜ GÜNÜNDE
#ZONGULDAK / 20 Haziran 2026
ZONGULDAK’TA RÜŞVET VE YASA DIŞI KÜRTAJ SORUŞTURMASINDA 3 TUTUKLAMA
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Türkali Köyü girişinde otomobil ile tır çarpıştı... Yaralı var!
#KİLİMLİ / 19 Haziran 2026
Kaymakam Şıktaş başarı belgelerini dağıttı
#ZONGULDAK / 19 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *