reklam
reklam
Lens Medya Haber ZONGULDAK GMİS’TE KOZLU’NUN KAZANANI BELLİ OLDU

GMİS’TE KOZLU’NUN KAZANANI BELLİ OLDU

Genel Maden İşçileri Sendikası’nda (GMİS) devam eden şube taban delege seçimlerinin ikinci gününde Kozlu ve Amasra şubelerinde sandık kuruldu. Kozlu Şubesi’nde iki listenin yarıştığı seçimi, mevcut Şube Başkanı ve GMİS Genel Sekreteri Yener Arslanbuğa’nın listesi kazandı.

Okunma Süresi: 2 dk

GMİS’te 23 Haziran’da başlayan şube taban delege seçimleri devam etti. Seçimlerin ikinci gününde Kozlu ve Amasra şubelerine bağlı iş yerlerinde sandık kuruldu.

Madencilerin yoğun katılım gösterdiği Kozlu Şubesi seçimlerinde, mevcut Şube Başkanı ve GMİS Genel Sekreteri Yener Arslanbuğa ile İsa Karakaya’nın listeleri yarıştı.

GMİS YÖNETİMİ SEÇİM NOKTALARINI ZİYARET ETTİ

GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil ile Genel Merkez Yönetim Kurulu üyeleri, seçimlerin gerçekleştirildiği bölgeleri ziyaret ederek adaylar ve sendika üyeleriyle bir araya geldi.

Seçimlerin sendikal demokrasinin önemli bir parçası olduğunu belirten Hakan Yeşil, sandıktan çıkacak her sonuca saygı duyacaklarını ifade etti.

Yeşil, “Sandıktan çıkan sonuç işçi arkadaşlarımızın tercihidir. Tüm adaylara başarılar diliyorum. Seçimlerimizin camiamıza hayırlı olmasını temenni ediyorum” dedi.

ARSLANBUĞA’NIN LİSTESİ KAZANDI

Kozlu Şubesi’nde gerçekleştirilen oy verme işleminin tamamlanmasının ardından sandıklar açılarak oylar sayıldı. Yapılan sayım sonucunda Yener Arslanbuğa’nın listesi, İsa Karakaya’nın listesini geride bırakarak delege seçimlerini kazandı.

Genel Merkez ve şube yöneticileri de seçim noktalarını ziyaret ederek sandık başındaki maden işçilerine ve adaylara başarı dileklerini iletti.

GMİS’te şube taban delege seçimlerinin tamamlanmasının ardından seçim sürecinin şube genel kurullarıyla devam edeceği bildirildi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *