reklam
reklam
Lens Medya Haber ZONGULDAK Zonguldak’ta ormana girişler yasaklandı

Zonguldak’ta ormana girişler yasaklandı

Zonguldak Orman Bölge Müdürlüğünden yapılan açıklama şöyle; Havaların ısınmasıyla birlikte olası ormanyangınlarının önlenmesi için birçok şehirde olduğu gibi Zonguldak İlimizde bazı tedbirler alındı.

Okunma Süresi: 1 dk

Zonguldak ili Orman Yangınları İle Mücadele Komisyonunun aldığı karar gereği 01.07.2026 - 30.09.2025 tarihleri arasında ormanlık alanlara girişler ve her türlü sosyal ve sportif amaçlı etkinlikler yasaklandı.

Karar anız yakmayı, bahçe temizliginde ateş yakmayı, ormanlık alanlara yakın yerlerde havai fişek ve dilek balonu kullanmayı da kapsıyor.

Mesire ve piknik yerleri ile Orman Parkı olarak tabir edilen yerler ise vatandaşların kullanımına açık olacak.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *